GOD NATT???

   2007-08-17 - 02:40:00
Här sitter jag o väntar på bättre tider...jag gråter inte...jag skrattar inte...jag ÄR!!!

har pratat med Malin till 01.30 hon såg en taxibil åka in i tvätthallen på macken där hon bor...(macken e stängd) sen stängde han o släckte där inne...vi undra lite om han tänker sova där eller vad...d vräkte ner regn o åskade i Göteborg...Jag och catharina har varit i Linköping...ville åka dit då johan inte är där...det känns som "hans" stad och jag vill inte inkräkta och jag vill inte utsätta mig att må sämre än jag redan gör:(

Johan finns i min hjärna varje sekund...så är det...jag litade på honom...jag gjorde verkligen det...trodde det var FEL PÅ MIG när jag trodde saker:( intalade mig själv att jag var dum i huvet...men ja hade rätt:(((
har nog aldrig blivit så rent SVIKEN förut!!!
Kanske är det så som Johan säger att vi inte har någon väg tillbaka tillsammans...men hur vet man utan att ge saker en chans???

Någonting förändras...jag kan inte rent så där säga vad det är...det känns som som jag börjar vakna ur den dvala jag varit i 9 månader...jag slits fortfarande mellan hopp och förtvivlan...jag älskar ju Johan...

Jag är glad att Chami finns och ger mig stöd...ofta är killkompisar de bästa kompisarna...den allra bästa vän jag nånsin haft är Rogga...men det blev ju som det blev...man ska inte bli tillsammans med sina kompisar...det slutar ALDRIG bra!!! Men d e 100 år sen nu!!!

I dag gick vi en timme...jag, Joey och Catharina...sen drog jag ut o sprang...sen kom regnet...

Nu sitter ja här...mår illa...försöker sova utan mina sömntabletter och tjaaa....så här bra går det...det är ju inte så att man skriver i sömnen direkt...

Joey har snarkat som ett mindre tröskverk...han är underbar...alla säger att han blivit en helt ny hund...sista tiden e han så jäkla lurig, full i fasen o full av bus liksom...det är verkligen skillnad...jag tror han mår ganska bra...inga besök på Valla på länge...han äter bra...rör sig mycket och vi leker och tränar huvudknoppen så gott vi kan:)

Noah vill jag ska komma i helgen...men jag e LIVRÄDD för det...han e rasta...och precis som många(!) andra så e han plötsligt KÄR i mig...jajajajajajajajajajaja...känns som om jag hört den förut...jag har för fan inte sett karln på snart 2 år ....man blir inte kär i nån man pratar med nån gång ibland...NOAH d e UTESLUTET ja kommer INTE!!!

Funderar på att gå ut o springa igen...men vill min älskade hunde det??? han sover skitgott jue...:S
Jo jag tror ja drar ut om det inte e för vått ute...
om någon ser mig kommer dom tro ja totalt dum i huvet...men det kanske jag är....

men det är inte jag som är onormal det är JAG som lever i den normala världen...TACK MARIE för dom orden...du e en guldklimp, vad skulle jag göra utan dig:) Jag är så glad att jag träffat dig...det finns fler som jag...dvs NORMALA;)

Jahapp...nehepp...kanske dags å dra på sig kläderna o joggingdojjorna o ta en reva dåh...eller inte...jajajajaja...får se då...


Here I sit o waiting for better times ... I'm not crying ... I'm not laughing ... I ONLY AM!

alked with Malin to 1:30 she saw a taxi to go into the car wash at the gas station where she lives ... (station e closed) then he closed o put out there ... we wonder a bit if he thinks sleep there or what ... d poured down rain o thundered in Gothenburg ... I and Catharina has been in Linköping ... wanted to go there since john is not there ... it feels like "his" city and I do not want to intrude and I do not want to expose myself feel worse than I already do: (

Johan is in my brain every second ... it's ... I trusted him ... I really did it ... thought it was WRONG ON ME when I thought things: (told myself that I was stupid in head ... but yes was right: (((
has probably never been so clean betrayed before!
Perhaps it is that John says that we have no way back together ... but how do you know without giving things a chance??

Something is changing ... I do not even like that say what it is ... I feel like I start to wake up from the stupor I've been in 9 months ... I'm still torn between hope and despair ... I love the John ...

I am happy to Chami's and gives me support ... often male friends best friends ... the best friend I ever had is Rogga ... but it was the way they did ... it will not be with their friends ... it NEVER ends well! But d e 100 years ago now!

Today we went for an hour ... I, Joey and Catharina ... then I pulled out o ran ... then came the rain ...

Now sit well here ... feel sick ... trying to sleep without my sleeping pills and tjaaa .... this good, it is ... it's not as if you write in your sleep directly ...

Joey has snored as a small thresher ... he is wonderful ... everybody says that he has become a new dog ... last time e he so darn sneaky, full of o phase full of mischief as well ... it's really difference ... I think he is doing pretty good ... no visit to the Dam in a long time ... he eats well ... moving a lot and we play and train master knob as best we can :)

Noah wants me to come this weekend ... but I e LIFE SAVING for it ... he e rasta ... and just as many (!) Other so email he suddenly LOVE in me ... jajajajajajajajajajaja ... feels like I heard it before ... I have not fucking seen the guy in almost 2 years .... it will not be in love with someone you're talking to someone once in a while ... NOAH OMITTED yes they will NOT!

Thinking of going out o run again ... but if my beloved hunde it?? he sleeps crap plenty Jue ...: S
Well I think yes pull out if not email too wet out there ...
if someone sees me they'll think yes totally stupid ... but maybe I am ....

but it is not me who is abnormal, it is I who live in the normal world ... THANKS MARIE for those words ... you email a gem, what would I do without you :) I'm so glad I met you. .. there are more like me ... ie NORMAL ;)

Jahapp ... nehepp ... perhaps time on pulling her clothes o joggingdojjorna o bring a tear Dah ... or not ... jajajajaja ...'ll see then ...


*höjer vingarna*
* raises wings *



RSS 2.0