Men skärpning

   2024-04-03 - 23:25:36
Insett flera gånger att jag alltid tänker...omg jag ska blogga, sen går tiden!!! Om och om igen! Jag pluggar ju till djursjukvårdare nivå 2 nu och det är ert rasande tempo på studierna med tentor varje vecka så jag är totalt slut efter träning, plugg och den badrumsrenovering mm som pågått flera månader. 

Vi drog till Tirana i februari igen med B och M! Hade skitmysigt. Var pånstrippklubb, uppe på berget, men nu har de blommat det öde hotellet så man ej kommer in längre så det är ju tur man varit där innan.  Operabaren blev vårat favvohäng denna gång där vi hängde mycket! 
Tiden kutar ifrån mig, jag hinner inte med mig själv....ska skärpa mig...kör bara lite bilder från livet sålänge....mamma har varit inlagd på sjukan, Bobby dka till veterinären i morgon, jag har blivit besatt av att lasra mig och kör både armhålor å "fiffi" och ögonbrynen som ska bli ny "micro" sen.  
Börjat GKLH nu i plugget så det är droppkoppling, sätta permanentkanyler o ge injektioner subkutant o intramuskulärt å hela baletten som gäller. Mycket att läsa på i läkemedelshantering. Men det är kul! Jag brinner ju för detta!

Jag var i sthlm igår på Nordiska kliniken jag krigat med IGEN sedan op. 2 då det är skit m. Allt. När jag till slut efter avslag av deras pat. Försäkring och det nu ligger på patientskadenämnden, IVO som valt att öppna ärende på det och massa härj så tog det eld i brallan då jag valde att lägga ett lmdöme på dom på Trustpilot. Nordiska anmälde det, men Trustpilot lät det gå igenom och då ringde NK upp och ville träffa mig o hej å hå så nu blir det op.3 då som det verkar som med mindre kmplantat igen🤐
Jag hinner fsn inte nu!  Men det löser sig, sen vill man ju operera om i magen på mig med...de får fan bli nästa år!

Nä nu måste ja sova...nattnatt!












Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0