Läker

   2024-04-13 - 11:00:25
Jahopp gott folk, läkningen är i full gång och snart är det 1 vecka sedan den turbulenta händelsen med ambulans, operation, mycket skrik, smärtor, intensiven osv....Jag har varit 2 lektioner i pluggetvarav en tenta igår och känner väl att jag har någorlunda kontroll trots allt!
Idag ska förbanden bort så vi får väl se eländet ikväll😁 Nä men det är bara 3 titthål denna gång så det ska väl inte vara nåt speciellt, dessutom sytt och inte agraffer denna gången heller. 
Har mått fruktansvärt illa denna vecka nonstop och i förrgår kväll spydde jag vilket ändå är rätt ovanligt! Tänkte att nu är det nå skit på g igen såklart men det lugnade sig och igår kände jag väl att det blev bättre och jag hoppas det här håller i sig nu! 

1 vecka utan träning och det kryper I kroppen som fan, kikat förbi gymmet lite kort för att inte tappa det och bara hängt lite 2 ggr i veckan.
På måndag ska jag om planen håller fan dit och köra...om än väldigt lätt så! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0