Stronger, faster, higher...

   2023-11-02 - 21:57:59
Tillbaka på gymmet, beslutat mig att börja med protein/vassle igen för att boosta musklerna lite extra! 

Bra pass idag och varit lycklig resten av dagen! Har ju varit förslappad sen jag var sjuk, men nu är det dags att ta tag i det igen!



Tror jag ska köra på gamla hederliga Gold Whey som jag kört förut. Jag är jubså fruktansvärt picky när det kommer till allt som har med å mina pulver, brustabletter å andra flytande skumma grejer och kan i princip spy av det. 

Blir nog å köra en Guld igen då jag började med den då William Arwand (bodybuildare jag känner) tipsade om den. Fräsch smak utan skumma kemiska smaker och slät som milkshake. Inte den där äckliga pulvriga konsistensen.


MEN är också nyfiken på TYNGREs produkter som enligt Martin/ägare/coach på gymmet är suveräna i sina smaker, och Lena och släta utan pulverinslag även dessa och det finns hur mycket kuliga smaker som går i princip.
- kladdkaka
- vaniljdrömmar
- päronglass
- cappuccino 
- chokladboll
- kanelbulle
- mjölkchoklad
- chokladtryffel
- tunga bananer
- mintchoklad
- jordnötsmör/kolasås
- mjölkchoklad med havsalt
- jordgubbsglass
- varm choklad
-gräddglass
- caramel/cashew
- gammaldags vanilj
- nougatptalin
- kardemummabulle

😅 Alltså hjälp! 
Det är ju omöjligt att välja, å andra sidan går vanilj att göra till vilken smoothie som helst med lite frukt o bär! Kanske ska satsa på mitt säkra kort och sedan prova något från TYNGRE också!

OMG!!!

Hjälp mig! Någon som testat någon av TYNGREs smaker?







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0