Måndagstrött

   2023-11-06 - 17:25:58
Idag blev det lite senare träning då jag hade tid 13 på Neurologen i Linköping för mina botox-sprutor, så jag åkte friskt dit efteråt. 
Bra pass på gymmet! Verkligen satsar nu och ska börja med antagligen mitt gamla märke men blir GAINER istället för WHEY då jag behöver få i mig mer av ALLT! Äter ju för lite och då ökar ju inte muskelmassan heller som man behagar.
Man kan öka sin muskelmassa med 400-600g/år om man käkar o tränar normalt så att det täcker behovet av intag.
Detta protein innehåller även kolhydrater och fetter och inte bara protein.
Vill öka i muskelmassa en aning nu och då behöver jag tragiskt nog öka energiintaget för resultat!



Men det är bara köra på!


Bästa neurologen Robert som e stor som ett husbåt tycker jag r så liten å söt att han vill stoppa mig i hans ficka på lärarrollen är så jädra rolig! Älskar honom!

Har haft huvudvärk, å skittrött hela dagen och skulle kunna gå och lägga mig redan nu fast klockan bara är 17:25! 😅



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0