Lat

   2022-01-19 - 06:41:00
Hallojsan bojsan!
Varit vaken sedan exakt 03:00 "pip" av nån weird anledning. Eller att vakna mitt i natten är ingen nyhet för mig dessvärre. Legat och plöjt massa avsnitt av solsidan som jag egentligen aldrig riktigt supergillat tidigare, men det får ner när man kan sträckglo i brist på annat.
Ligger å väntar på att dra till gymmet om nån timme!
Sen blir det lite lokalbedövningsprutor här å var i den här lata kroppen som blir 44 år om någon månad sisådär.
 
Annars går livet lite på lågvarv just nu, jag ville inte vara kvar på jobbet jag har nu så det är löst och har annat på G. Men känner ingen superpanik över situationen!  Ingen arbetsplats kan egentligen vara sämre än denna ur väldigt många aspekter, de flesta faktiskt 😂!
 
Jag började ju förresten med ADHD-meds Intuniv för något år sedan. Oklart om den gjort någon större skillnad. 😏
Bytte den för några veckor sedan till Strattera som jag hade för 10 år sedan och fan fick DAMP av istället (testade allt, även metamina på licens) jag är ju piggare, men istället vet jag inte var jag ska göra av all energi nu när jag inte gör så mkt så det blir lite jobbigt. Jag är inte stissig som sist jag hade det, men ja vet fan! Jag är ganska anti mot att man ska medicinera allt och inget i dagens läge och kommer på sikt ta bort precis allting på prov!
 
I förrgår förresten så skulle vi ta en promenad jag å pojkarna, tänkte att vi hamnar väl i slottsparken som alltid då dom får bestämma. Bobby brukar vara den som tar kommandot! Plötsligt viker Stefan av över vägen åt ett heeeelt annat håll och traskar
med väldigt bestämda tassar åt helt andra hållet. Jag undrar lite var vi ska ändå tills vi står framför Catharknas dörr i hennes trapphus😂 frågan är HUR han visste hur man ska gå för att komma dit, jag tror vi gått dit 2 ggr och då senast i somras. Bobby hängde också bara med precis som om dom bestämt att dom skulle gå till C och käka frulle😂
När vi ringde på hennes dörr var hon inte hemma, med två förväntansfulla, glatt gläfsande vovvar utanför hennes dörr som lydnaden efter hennes pigga steg inifrån lägenheten så fick jag lov att ringa henne och hon var på väg hem så hon var snart på plats. Vilken lycka!❤ Men man slutar aldrig att förundras.
 
I lördags hade M lite killväll med grill o bastu så jag gömde mig hemma hos mamma å pappa med djuren till ganska sent för att sedan åka hem och ligga i soffan och höra grabbarnas diskussion om huruvida jorden är platt eller ej😂😂😂
 
Nä vafan hörrni!!!! 
Nu får ja grisa mig upp ur soffan å ta en dusch så ja väcker upp kroppen å knoppen lite (ja innan gymmet med) 🤣
 
Harrääää...
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0