Svårskrivet

   2021-10-01 - 21:13:46
Halloj, så himla mycket har hänt sen jag skrev sist! 
Började officiellt mitt nya jobb 14/9 och jag trivs till 300% tyvärr blev lyckan kortvarig, men är snart tillbaka och det finns full förståelse från Jobbets sida. Det härliga är att jag jobbar 12-timmars. Helt ensam!  Jag sköter mig själv och mitt arbete utan några äckliga hökkärringar tull chefer på kommun som trycker ner en. Allt funkar skitbra men som sagt...
 
 
Idag var jag och bytte gipset dock för att det började sitta för trångt. Fick ett mindre och inte lika tungt och klumpigt!
 
 
Annars har distans dagarna varit fyllda med en del planering inför kommande högriskmatchen med Hammarby på söndag och nu med mindre gips så finns hopp att jag klarar det gipsmässigt med. Varit rätt nojjig asså. 
Det här är ett fantastiskt kul intresse jag har som dessutom genererar i pengar så det är ju inte skit🥰
Kommer börja stå krogar mm framöver med!
 
Nu vet i var jag hållit hus, allt har tvärvänt (igen🙄) och jag förändrar nu mitt liv till det bättre ett steg i taget!
Var inte rädda att.fråga om ni undrar nåt i min bloggis.
Kram på Er ❤

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0