Blandat i livet!

   2021-10-19 - 18:14:00
Tog bort tejpen efter att ha varit gipsfri i några dagar och operationssåret ser bra ut. Stygnen är tagna och det läker!
Det är ömt och allmänt jobbigt, framförallt på jobbet då jag kör bil 12 timmar/arbetspass men vill inte vara hemma sjukskriven heller. 
 
M jobbar natt, han har ju fått ett jobb nu så firman ligger lite på vil då det ändå inte är nån rush såhär års.
Steffe var lite orolig inatt när "pappa" inte var hemma, men till slut så somnade han i alla fall!
 
Annars då...jo jag fryser ihjäl! Det har varit nån minusgrad 2 nätter men jag fryser ihjäl på riktigt alltså! Men jag är ju ständigt så jävla frusen att det inte är sant!
Nu myser jag i sängen med brasan på med familjen innan M ska dra å jobba då!
 
See ya!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0