OPERATION!

   2021-05-10 - 00:37:00

Avråd ALLA ni känner att göra gastric bypass op. Jag har ju haft kramper i många år men som gått över rätt fort. (Opererades 2009) Oftast kvällstid!

 
 

Sökt massa ggr för de både vc o kirurg å akuten. Men de har sagt de inte hittat nåt ..bara bråck. Nu blev de blåljus till akuten där jag skakade så jävla mkt att båren skallrade. Morfin gjorde allt värre ändå å jag bara vred mig! FYFAN VILKEN SMÄRTA, jag trodde jag skulle dö på riktigt! Nu visade röntgen inatt att min tarm gått in i andra delen av tarmen. Tydligen en ovanlig men ack komplikation efter gbp.
Operation har gått bra iaf.❤❤❤


Kommentarer
Hanna Karlsson

Men fy vad jobbigt det där låter! Hoppas att du mår bättre idag och att du snart får komma hem. Krya på dig!

Svar: Men ååh, tack snälla!Jag får faktiskt åka hem idag och läka vidare! Även tack för du tog dig tid att kika i min blogg 🥰❤ Kram Frida
ninemile

2021-05-10 - 10:21:02
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0