Primoresurs

   2021-03-12 - 20:25:00
Nu är det officiellt! 
Vi har startat företag!
Mitt under den rådande coronapandemin har vi valt att satsa på något eget! 
Jag är ju fortfarande sjukskriven men jobbar faktiskt 25% sedan förra måndagen men min delaktighet i företaget är ju med detta begränsad tills jag är återställd. Jag gör sådant jag tycker är roligt bara som att uppdatera på sociala medier givetvis helt oavlönad.
 
Jobbet går för min del bra, att jobba 2 timmar/dag är inte jättejobbigt men tillräckligt för att jag fortfarande behöver sova en stund när jag kommit hem efter jobb och träning!
 
 
Vi har välkomnat supeemakapären "Berit" till familjen och jag undrar med ens varför vi inte skaffat en robotdammsugare för länge sedan! Vilken fantastisk grej!
 
 
 Stefan har varit i Kulla sedan i tisdags och kom hem idag. Han behöver komma bort ibland medan Bobby är så pass mammig att han skulle vara mest ledsen tror jag. Han är min ständiga följeslagare var jag än går.
 
Nä hörna blogghelvetet strular så fortsätter mer en annan dag.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0