Februaritankar

   2021-02-02 - 21:06:42
Så var det plötsligt februari...jag är fortfarande sjukskriven men ska börja på 25% 1 mars och sedan öka upp till heltid med tiden. Vi har börjat renovera hallarna hemma, eller just nu den övre. Nu går det från "kärleksrött" och gult till varmvit och grönt.
 
Har även påbörjat projekt badrumsskåp där jag separerat ett megagigantiskt HEMNES-skåp i 2 skåp och dessutom ev. en hylla.
 
Jag har fattat att jag nog faktiskt gillar å bygga om å fixa med "gamla möbler" och ge dom nytt liv. Det kan nog vara ett alternativ till silversmidet som är svårt för mig att hålla på med för mina fingrar och händer då det är så pilligt.
Vi har en fin klädd stol efter Manges farmor som nog ska få sig en omgång nu snart framöver också!
Äntligen har det ju blivit vinter nu med och det snöar litegrann nästan konstant tycker jag! Den absolut bästa bilden i vinter är denna enligt mitt tycke (dvs. Om det inte handlar om foton på djuren såklart)☺
 
Är den inte fantastisk?
Den är jag faktiskt lite stolt över!
 
Igår var vi ute på en promenad I vår skog och härjade i snön vilket resulterade i en del härliga foton då med.
 
Roligast är att Bobby ålar fram i lyckan över snön vid varje promenad!😍
 
Mitt i allt så skulle jag använda leooardpälsen och insåg den blivit 2-3strl för stor på bara några veckor, som tur är så har svärmor hittat en i S istället för L nu.
Just nu får jag använda "mammuttpälsen" ❤
 
 
Om någon är sugen så finns denna för sälj för 250kr, bara hojta till!
 
Nehepp nu ska jag mysa vidare med familjen då vi firar lite försenade födelsedagar och även att mamma blir pensionär idag🤗❤
 
 
Idag fick förresten killarna veganska rödbetsbiffar till lunch. Stefan tyckte det smakade riktigt bra i hans mun medan Bobby var aningen mer svårflörtad😊

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0