Stelhet!

   2021-04-22 - 18:33:00
Tjolahopp!
Hur är det hos Er? 
Här är det tipptopp och reno...(fasen där sparkade en sovande Stefan på mej med bakbenen😅)
 
Var var jag? Jo renoveringen går framåt, det är bara småpillande kvar men fan så tråkigt detta smågrejs är!  BLÄ!
En liten tavla jag räddade ur någon låda bland mormor o morfars hus då det tömdes!
Viva la Mexico (längtar tillbaka)
 
Bjuder inte på fler bilder än så just nu utan vill att ni får suga på karamellen tills det är klart och jag har riktiga före och efterbilder.
 
Hälsan då? 
Jo nu har jag varit hos handkirurgen på US och fått en ortos på lillfingret för att se vad det tycker om det! Gillar det ortosen så kommer man troligtvis steloperera fingret. (Jag vill hellre ha en ny led i det, men kanske e uteslutet?!)
 
Även fått en.ptymplig ortos för att se om Ulnaris-nerven är i kläm och orsakar en del av min smärta i armar och händer!
Den ska jag främst ha nattetid som tur är!
Det är stil på de va!😊
 
( akutkastar mig in i räddningsinsats för att Steffe håller på å rulla nerför soffkanten i all sin mysighet😅)
 
 
Jobbet går bra, träningen går bra, livet i allmänhet går väl bra!
Bara önskar den där jävla Coronan ska dö nu! Jag behöver träffa folk! PUNKT!
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0