Exhausted

   2020-10-25 - 07:16:07
Dagarna ser ut ungefär som...rensa hemma för en lugnare mer ordnad miljö omkring mig...som.alltid då jag mått skit, då har det blivit rensning, renovering osv.
Måste dock vila med jämna mellanrum då jag blir helt färdig väldigt snabbt. 
Annars försöker vi plocka svamp, tar kortare turer men skönt att få komma ut. Dock bor vi ju i trasiga Sverige som ska regna hela tiden just nu! 
Jag är slav under mina listor för att minnas vad jag ska göra varje dag, ibland blir det gjort (sällan) ibland får man skjuta vissa saker till dagen eller dagar efter. 
 
En viss donna lever tydligen fortfarande i sin dingdingvärld! Fått veta att hon sprungit naken och blivit utkastad även från ett annat hem.en gång då han sprang runt naken i deras hem så det som skedde hos oss var tydligen inget som skedde för första gången.
 
Även fått veta att jag tydligen ringer hennes karl hela tiden 😂 har inte hans nummer...och försöker förstöra mellan dom! Snacka om att leva i nån dingdingvärld...tydligen har jag blivit utkastad från krogen med då hon var där fast vi suttit vid bordet sedan långt innan alla andra kom då vi bokat det för att äta först. Vakten bad DOM flytta sig och enda problemet var HON!😂 Hennes karl är jag NOLL intresserad av att ens se eller höra från precis som henne. 
 
Ska bli spännande att se vad hon säger då polisförhöret snart kommer ske för att hon ska lämna mig ifred!
Hon är uppenbart en väldigt psykiskt sjuk kvinna som qljugit om i princip allting hela tiden. Glad jag testade henne dag 1!
 
Men nog om det. Precis allting är viktigare i mitt liv just nu! Att läka!
 
Det konstiga är att när kollegorna var på utbildningsdagar i veckan så bjöd man inte ens in mig till middagen för att få träffa kollegorna OM JAG ORKAT ÅKA DIT!  Kollegor frågade chefen om det, men allt var väldigt uppenbart! Man är mindre anställd som sjukskriven än tjänstledig på vissa ställen!😏
 
Vi har flyttat in en av "brasorna" i sovrummet och flyttat skåpet ut på hallen. Allt blir finare då hallen kommer bli ommålad antagligen i vinter.
 
Som sagt så är det ganska rörigt, men det går sakta framåt varje dag...men helst vill jag ut och plocka svamp idag, dock ser vädret sådär ut.
 
 
Har nu sedan juni gått ner 23 kg. Jag tränar men inte lika frenetiskt och vikten minskar med mer kontroll.
 
 
I de flesta byxor får jag nu ha S-M nu igen. Inte mycket kvar till målvakten, men jag kämpar på ...eller som sagt minskar ju utan att direkt offra mig så mycket!
 
Nu har jag dragit igång en tvättmaskin såhär på första dagen av vintertiden 2020 och tänkte ligga här i sängen och mysa en stund vid brasan.
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0