Wild thoughts!

   2020-05-14 - 19:33:00
 
Jag har något stort på gång...som det ser ut nu väldigt stort och positivt!
Jag kommer inte säga vad nu, men det är nåt jag drömt om i 20 år att få göra. 
 
Känner litegrann att jag lixom glider lite sakta framåt på en räkmacka just nu å lite nytt hopp för en väldigt spännande framtid har tänts!
 
 
Mår bra just nu, har åter en gång även kommit till ett beslut i mitt liv angående användandet av vissa mediciner!  Och lagt ner dessa helt utan problem!
Jag vill ha mer....mer av ALLT! Mer värme, mer kärlek, mer sol, mer resor, mer pengar, mer ansvar, mer lycka.....mer av ALLT som får mig att leva som jag känner jag hämmats väldigt länge och som har gjort mig väldigt ledsen ock känt mig värdelös!
 
Jag tror åter igen på mig själv att JAG KAN! 
JAG VET ATT JAG KAN! 
Jag har tagit beslut tidigare i livet för att gå åt rätt håll och detta  är ytterligare ett på gång...
 
 
 
"Nu är det färdigfakkat i mitt liv"
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0