Vidga vyerna

   2020-05-26 - 21:11:00
I morgon börjar livet igen efter en karantänperiod (igen kansk man ska säga)🙄
Är med skräckblandad förtjusning och är ett lite hemligt projekt än så länge av olika anledningar!
 
M har fått för sig att plugga till elektriker, så han börjar kanske redan på måndag! 
 
Nu när karensen lagt sig har jag varit på Babyshower för Eve
 
Jag var och gjorde mina fransar idag...
Vi har byggt en grind till trappen (mest Mange som byggt) men jag krävde att hundarna skulle få "tittlucka" så dom ser ut ordentligt😍😁
 
What Else....
Jo det kom lite material från KFV idag hur dom nu ens vågar skicka den skiten till oss! 
 
 
Käkat 2 burkar "space chips"
 
Har även ADHD-dampat å ett kompostgaller hamnade i Manges huvud så han fick ett märke 😂🤷🏼‍♀️🤦‍♀️😭!
Men vafan min plånbok var helt väck! Men den hade ramlat ur i bilen!
 
 
Igår var jag med syrran och lät lilla Greta (ca 13 år gammal) somna in!💔💖🕊 Det var lite weird för de spelade Flickan och kråkan på radio då vi kom in med Greta!
 
Annars rullar väl livet på antar jag, vi har en man här som ska byta altanfönstren som vi skulle gjort för 2 år sen. Sen ska trappen å balkongen målas, i veckan kommer 3 kubik jord så vi kan fylla ut gräsmattan å anlägga ny, när allt är på G igen ska altanerna städas å fixas, men låter frömjölet dra förbii innan).
Vi ska bygga en bänk av 300kg sten, planera en mur, laga mur, plantera en Ligusterhäck och en radda till med grejer och jag ska inte ha nån semester i år vad jag planerat, så vi får jobba kvällar å helger helt enkelt!
 
 
Vill fylla läpparna igen, får se om det blir denna eller nästa månad!❤

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0