Regn och brillor

   2020-05-01 - 08:06:52
Igår kom.mina glasögon, fasen nu inser jag att jag faktiskt behöver dom😂
Varit lite hä gig, men verkar inte vara Corona men vem vet?!
 
 
Ska antagligen börja med ett extrajobb hemifrån där jag kan jobba så mkt jag vill och orkar å har lust till. Detta utöver mitt ordinarie jobb såklart! Är ett jobb jag kommer kunna ligga i soffan och göra via mobilen så det är bara att testa tänker jag! 
 
Har trotsat sjukan, på med munskydd å iväg för en klrtisonspruta intill hälsenan denna gång. Hade ännu ondare på morgonen nu än annars men efter några tåhävningar som är förbjudna just nu🙄 kändes det fasen bättre. 
 
Jag fick ett ingått häromdagen med och har faktiskt gjort 2 piercingar. 
En Helix och en daith! Daith ska kunna hjälpa mot spänningar i nacken samt huvudvärk. 
 
Trivs jättebra med dom och blir sugen på fler😆
Blir nog en ny.dermal i framtiden med iaf.
 
Har rensat mina garderober förresten, det är ju inget kvar nu, vad ska jag ha i dom då?😂
 
 
 
Nä.nu ska jag om de lite, klockan är ju bara 8 och dom.andra sover här❤

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0