Nej nej, det är bra med mig!

   2020-05-22 - 20:35:57
Halloj i kojan, 
Är ju hemskickad från jobbet sedan några dagar med hosta och sjuk trötthet i kroppen. Jag tror ju inte på Corona men regler är regler!
Så vad gör jag här hemma då där det är tråkigt, har rensat lite ogräs...hjälpt Mange med lite bygge osv. Men ryggen sa ifrån igår så blev morfin på kvällen. Ajabaja!
 
Stesoliden har jag lagt av med helt då jag inte behöver den Nu! Likadant med morfinet som M ju lagt undan åt mig för jag inte ska ta dom mer än nödvändigt!
Jag känner mig bättre och räknar med att jobba nåt nästa vecka i alla fall. Idag ringde dom ju från sjukan med och kirurgen som ska operera mig i höst (som det ser ut nu) har ordinerat att jag ska börja med injektioner mot diabetes. Detta för att se om mina sockerdippar blir bättre. Så kommer bli 1 spruta/vecka. (Är ju gaaanska van att ta sprutor på mig själv efter 2 IVF försök 2018😂!
 
I morgon fyller min älskade man år så blir nog lite grilla på kvällen tror jag!
 
Hundarna är jättetrötta och mammiga ikväll så vi ska snart gå och sova! 
 
 
Vet ni att jag på riktigt börjar känna mig som en hypokondriker!🙄 Men va fan ska jag göra lixom?😂😱
 
Förresten om ni inte käkat denna.....SÅ BARA GÖR DET
 
 
 
 
 
 
 
Häromkvällen tog jag min hosta, Mange och Malin och vi körde i ilfart till Älvsjö å mötte upp djurambulansen med igelkotten "Tommie" som jag tagit in. Vi har ju tack å lov inte kvar Viltjouren, men Tommie behövde hjälp. Han var skadad i nos och mun, och hade jätteont, uttorkad och svårt att andas. Han är dock på bättringsvägen nu efter att ha fått åka till Suzzie😍
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0