Händelserik dag!

   2020-05-28 - 22:54:55
400 blev 28 ska bli 9! Det enda jag säger!
 
Idag kom 2 kubik jord vi ska leka med framöver...å Stefan hittade en kompis på mattan!
 
 
Imorgon ska jag jobba...kväll! Känns bra! 
Men får väl skit för att jag varit hemma sjuk av HR framöver!
Men helt ärligt så bryr jag mig inte så mycket! Jag ville jobba, men blev hemskickad! Vad ska jag göra?
Undrar om man fortfarande behöver underställ?😂 Jag fryser nonstop, speciellt på jobbet, blir lite småmobbad för det! Å nån gnällde lite när jag kom med en filt på mig till ett möte, medan en annan sätt bredvid med en vetekudde på nacken?! Men börjar inse att livet är väldigt orättvist, speciellt på en del platser!
 
Ikväll har jag sjukt ont i mina jävla reumatismhänder...Undrar om det ska bli regn i morrn? 🙄 Brukar få mer ont vid väderomslag, är sånt inte bara sjukt konstigt? 
Typ -Aaaah jag anar en bris på mitt lillfinger ska de bli åska?😂
 
I morse kom den här å skulle busa sängen, funderade först vem det kunde vara😂😍 men det var ju Steeeefaaan å jag som trodde det var ett troll eller liknande!
 
 
 
Nä har inte så mycket mer att säga, dagen var ganska nervös och ångestladdat innan, men nu känns det bättre!
 
Ciaoooo

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0