Utmattad

   2020-03-17 - 18:03:00
Jag är så trött....JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT!
Allt har varit bra sedan vi kom hem från Mexico förutom någon sk. Vän som påstår jag snackat skit om en av mina bästa vänner vilket inte är sant...come on, jag är för fan ingen snorunge!
 
Och så har ett drama med Previa (jobbvården) börjat ta ut sin rätt på mig rejält nu. (Borde vara att de gjorde en bättre inte sämre eller?) Den läkaren där anser jag inte har ont i min fot, för jag haltade inte då jag var där! Ok, den är röntgas med magnetröntgen och visar förkalkat hälsenefäste och även i själva hälen pga. Långvarig inflammation som jag haft minst sen 2016. Jag har plötsligt inte hypermobilitet i lederna vilket är diagnos jg fått på smärtkliniken i Linköping för några år sedan efter att ha levt med min obehandlingsbara och smärtresistenta värk i alla år. Hon satt och så rakt upp i mitt ansikte att hon satt och provocerade mig för att se hur jag reagerade då "det ingår i mina diagnoser" att "flippa ur" VEM FAN GÖR SÅ?!
 
Hon vill även att jag ska ha förstadagsintyg fast jag idag har högriskskydd från fk. Har fått jaga min läkare på psyk sedan 10 år och idag ringde hn. Han sa att det intyg han skriver är det som ska gälla! Vi har prövat oss fram i alla år och detta är ett sätt för mig att kunna jobba heltid. Att 2019 sedan var ett år helt utom kontroll av olika anledningar och inget normalt år är inget jag kan rå för
 Men tar man bort detta skydd riskerar man mycket! Jag kommer då köra på som jag alltid gjort förr vilket då slutat i långa sjukskrivningar och utbrändhet, utmattningssyndrom och posttraumatisk stress! Jag är inte villig att låta det hända igen, varje gång har det tagit ÅR att komma tillbaka och ens fungera i livet! VAD ÄR DET MÄNNISKAN INTE FATTAR? Jag känner pga. Bara detta att jag tappat precis all energi och skulle behöva ta 1-2 återhämtningsdagar, men jag kör på. Idag somnade jag i bilen på jobbet, ville bara hem, ville bara sova men jag tog mig igenom dagen till slut. Huvudvärken är dödande och jag är aå trött att jag inte vet var jag ska ta vägen!  Igår somnade jag 18 och sov hela natten! Men visst jag kör på så ska dom få se vad som kommer hända! Har jättesvårt att fokusera på tv, folk som pratar, hundarna och allt annat runt mig just nu vilket är en stor varningsklocka som ringer och ett av symptomen att det är dags att stoppa innan det blir värre...JAG ÄR SÅ TRÖTT, SÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT! JAG VILL BARA LÄGGA MIG OCH ALDRIG VAKNA MER SÅ TRÖTT ÄR JAG!
 
Men ingen ser mig, ingen hör mig, istället ska det lekas med mina diagnoser och de åtgärder som vi arbetat fram som fungerar och gör att jag tar mig framåt...varför vill då någon plocka bort allt detta och dra det bakåt? Det skulle innebära KATASTROF för mig!
 
 
 
Jag har tagit benzo, jag har tagit oxynorm...jag har använt det fel igen, det är ju så, jag är en berondeperson. MEN jag VET om det och nu har jag gett båda medicinerna till Mange som lagtbundn dom och jag återgår till mina vanliga "snälla" mediciner!
 
Jag vet var min gräns går, ingen annan sk komma och försöka sätta mig på plats å berätta vem jag är!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0