Grattis busdjuren 7 och 2 år

   2020-03-18 - 19:36:00
 
 
 
 
 
 
GRATTIS ÄLSKADE BUSAR!
 
 
 
 
Jag har ju inte mått bra alls sista 2 dagarna, men intw riktigt kunnat sätta fingret på vad problemet varit eller kommit ifrån. Jag sover varje rast på jobbet, är inte sugen på nåt, tycker nästan allt luktar äckligt och jag känner mig så matt att jag nlir anfådd att ta mig ur bilen på jobbet.
 
Jag har ju beställt en progesteronkräm ijag började med går morse...nu när jag läser biverkningar är det vla trötthet, letargi, och illamående!
 
Jag testar den eftersom jag får så ont i ryggen av hormoner någon vecka varje månad sedan vi gjorde ivf. 
TÄNK OM det är denna som gör att mitt liv i princip sätts på paus?!😳
 
 
 
I morgon ska jag ha möte med företagsläkaren som anser jag varken. Har hypermobila leder, astma, ont i foten eller nåt annat! 
Ska bli intressant att se vad hon säger när jag framför hälsningen från min läkare att det är hans intyg som gäller PUNKT! 
Det enda denna läkare bidragit med är att jag faktiskt på ner stesoliden och Oxynormen jag tagit en tid som jag nämnt tidigare! Annars känns det som om hon är heeeeelt ute och svävar in det blå och behöver plockas ner snarast!
 
Mår jag som jag gjort nu i 2 dagar så kommer jag nog gå hem efter mötet! Jag kan inte ligga på golvet på jobbet och vara så trött att jag inte orkar flytta sakerna i fickorna jag ligger på fast de gör skitont utan somnar på dom ändå!😂
 
Gonatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0