Bakisbubbla

   2020-03-22 - 21:14:20
Igår barrikaderade vi oss med några friska bänner (hoppas jag)😂 och drack en jävla massa alkohol med förhoppning att ta död på eventuella covid-19 virus i våra kroppar...tror vi löste det rätt bra😂😂😂
 
Idag har jag mått så jävla ILLA *haahahaha* alltså JÄTTEILLA! Det var länge sedan jag var såhär bakis! Är fortfarande skakig å jävlig!😂
 
Jahoooodå resten av livet då?
Har fått en ny psykiatrikontakt som verkar vara jättebra. Min gamla har ju gått i pension nu😑 vilket naturligtvis borde vara förbjudet! Har fått Lamotrigin igen, så då står jag alltså på 2 olika antidepressiva igen! (Har ju haft 3 olika samtidigt för några år sen) så nu får vi se om livsgnistan kommer tillbaka då🙄
Men det störda är att det är Previa dvs. Vården på jibbet som sänker mig mest av allt...var på G och mådde som en prinsessa efter Mexico fram till jag träffade den äckliga läkaren på Previa, då vände allting!
 
Fick dessutom spruta nummer 2 i fredags i min fot. Fick även vet att båda mina hälsenor är inflammerade varav en jättesvullen, på Previa sa den jävla kärringen att det inte var nåt fel på nån fot😂
Håller på att kolla upp kvacksalvarläkaren på Socialstyrelsen, för nåt stämmer lixom inte! 
Blev rätt blå denna gång av sprutan!
Får inte gå på längre promenader nu på 2v. 🙄
 
Nä nu är det gonatt, imorrn börjar Mange jobba igen med så upp tidigt å fixa vovvarna med som ska till Catthis. Jag vill inte de sk vara i stan just nu bland alla Coronastinna människor🤨
 
God natt folks!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0