Att leva eller dö...

   2020-03-26 - 13:23:00
...den frågan ur jag ställt mig så många gå ger genom livet!
Att ha fått kämpa för saker som andra människor tagit på vardaglig basis...att inte ha några neuropsykiatriska problem och säga att man förstår....NEJ ingen förstår!
Har varit hysterisk i fler dagar, dövar ångesten och dövat med kopiösa mängder piller för att somna och slippa känna en stund...självskador har förekommit och jag känner att ska allt jag kämpat för i livet vara förgäves?
Pratade med en psykolog igår på Mindler...sedan har jag läst på om krisreaktkoner. Och det stämmer på pricken! Antagligen har jag i nån fantasi tror att allt nu varit bra efter förr årets helvete men skrapar man lite under ytan så har jag nu förstått att ett trauma som detta kan dröja sig kvar väldigt länge och göra en väldigt känslig! Har man dessutom utsatta för svåra trauman tidigare i livet vilket jag ju har så blir det oftast ännu värre och det tar längre tid att läka!  Lägger upp några av inforutorna nedan!
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0