Men för helvete🙄

   2020-06-05 - 21:14:00
 
Just nu kör vi den här rackaren som är en hyrbil...Å varför då tänker ni såklart!?
 
FÖR ATT JAG UPPENBARLIGEN ÄR SVINKASS på att köra bil!😂
 
 
Nu väntar en liten självrisk på 8800kr Japp ÅTTATUSEN ÅTTAHUNDRA KRONOR😳🙄💸
Men å andra sidan kan man ju inte åka utomlands nu ändå så kan ju lägga pengarna på nåt annat kul, som det här!
 
Nä men annars då...jorå gjorde läpparna igen häromdagen. Använde Stylage L istället för M för att de ska hålla formen längre. Det gjorde ÄNNU ONDARE, BLÖDDE MYCKET MER, OCH LÄPPARNA SVULLNADE MYYYCKET MER! Men jävlar så snygga dom är nu, lite mer svullnad på höger sida kvar nu bara.
 
 
Nu läker dom på i alla fall!
 
 
 
 
Nu väntar jag på att söndag ska vara förbi, då jobbar jag. Men måndag ska jag börja med mina diabetessprutor! Tjollahopp tjolahej!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0