Spräckt trumhinna

   2020-01-15 - 22:16:32
Jag har varit hemma från jobbet 1 vecka igår och gick tillbaka då. Efter 3 timmar blev jag hemskickad igen. På kvällen började kg få ont i örat och i morse var det FÖRJÄVLIGT! Fick tid på jouren hos samma läkare som sjukskrev mig 1 vecka igår. Och jag har kraftig öroninflammation och fick en dunderkur med antibiotika! Tydligen starkare än man normalt behandlar med. Strax efter jag kommit hem hade jag ännu ondare och plötsligt började det rinna sårvätska ur örat så trumhinnan har spruckit! Det rinner konstant nu och smärtan har varit så jävlig att 1g Alvedon inte hjälper så fick ta kodein som hjälpte iaf. Puss på Er
Om mindre än en månad åker vi till Mexico så vete fan hur det ska gå nu då det kan ta 2 månader för trumhinnan att läka! Puss på Er!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0