Snart dags att jobba igen

   2020-01-03 - 19:46:00
Nu har jag varit hemma sen den 21 december och i morgon kör jag ett pass, sen är jag ledig igen i 2 dagar. Sen jobba 3 och sedan ledig i 3 dagar igen. Under de dagarna ska vi även begrava fina farfar. Idag städade vi ut julen, kände att ska vi lämna det tills man börjat jobba igen på allvar så blir det sjukt tungt att ta tag i det sen. Nu är det gjort iaf! Ledigheten har bestått av mycket mys, familj, vänner, god mat, massa godis och bingolotto😁. Jag har ökad ångest till och från, men håller den i schack med medicinering då och då. Väntar med spänning på. Är som ska ske 28 januari som jag kommer skriva om det detta. Och sedan är det vara att vänta in 13 februari då vi drar på en välbehövd semester till Mexico.❤

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0