MEXICO

   2020-02-15 - 03:20:00
Igår kom vi fram till Mexico efter ett dygn på resande fot. SVINTRÖTT, däckade vi efter lite mat å drinkar där jag nästan somnade i baren! Rummet är lika stort som min första lägenhet, hotellområdet typ lika stort som Finspång😂 och igår då vi kom var det mörkt och vi gick vilse innan vi hittade buffén.
 
På flyget ner satt jag och kikade på hur nära mitt älskade Jamaica vi ändå är nu. Idag har vi varit i Playa del Carmen och det började spöregna! (Som alltid då jag och M är på semester😂) Träffade på hela släkten näsbjörn, (Big mama försökte sno min påse) kusinerna Iguana å kusinerna Agouti😍🤗
 
 
 
 
Varit i Playa del Carmen där det kom ett gäng tropiska regnskurar som fick mig tillbaka till mitt Jamaica i minnena.
 
 
 
Efter all skit som hängt över oss sist året känner jag att livet börjar återvända! Lite mer mediciner krävs fortfarande och ångesten är ännu förhöjd, men hanterbar! 
 
2020 ska bli ett bra år! Jag ska bli friskare, jag ska antagligen opereras I magen igen dessutom och fått kortisoninjektkoner i foten häromdagen.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0