Drama

   2020-02-06 - 20:50:20
Idag fick jag dra larmet för första gången på jobbet! Kommer inte gå in på några detaljer mer än att väktarna kom, sedan kom 4 blåljusbilar. Hot och övergripande mot tjänsteman blev det. Det som är så konstigt med mig är att då det är skarpt läge så blir jag oftast väldigt lugn! Livet börjar kännas bättre igen, jag har fått en fantastisk chef som jag är jätteglad för på jobbet. Och jag måste våga släppa och inse att hon faktiskt vill mig väl, något som är väldigt svårt efter att 2 olika chefer i livet behandlat mig fruktansvärt illa. Jag är känslig, det vet jag! Men nu ska jag snart ha semester och jag ska då ta upp och köra då mycket yoga jag pallar och även ta tag i mindfulnessövningar som egentligen måste vara en del av mitt liv som "borderlinare". På måndag ska jag få injektioner i foten så måste vara hemma måndag, tisdag. Onsdag ska jag jobba och jag kä ner verkligen inte för att vara hemma! Tycker det känns skit, men det kommer ju bli ännu bättre när jag får hjälp med min fot som jag haft problem med i minst 4 år nu. Om 1 vecka ganska exakt så landar vi i Mexico! Ol'e

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0