Sopa mattan!

   2020-08-30 - 22:48:00
 
Jobbat helgen och även haft en Girls night out! Kom småfull till jobbet i morse. Men det har ju andra gjort förr utan problem😂
 
Dramat med "nakentanten" fortsätter! Dom satte sig bordet bredvid oss och bara det är ju fruktansvärt sjukt och provocerande! Runt 01 kände jag att det började rycka i knytnävarna å ringde M och sa nu får du komma fort som fan annars slutar kvällen inget bra! Han kom o hämtade oss direkt! Även polisen jag pratade med om hennes beteende under kvällen (ärenden finns redan där) sa att jag skulle skita i henne och helst gå därifrån. Så vi stack då!
Mycket skitsnack och lögner florerar i hålan just nu! Fått veta saker om "nakentanten" från alla möjliga håll som jag är föga förvånad över nu när jag vet hur hon är!😂
 
Tur jag har så fantastiskt fina vänner omkring mig så jag kan sålla bort falskt slödder som tror de kan fucka mig...
 
Träffade massor av människor igår jag inte sett på massa år. Skitroligt var det i alla fall❤

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0