PMDS-PÅSK

   2020-04-11 - 23:48:55
Jahopp...varit ganska bitsk såhär på påskafton...givetvis sammanfaller alltid alla gå ger då familjen ska ses med antingen PMS som övergår till mitt PMDS monster varenda gång! 
Ligger med taxen på magen och tagit morfin nu....tänk att det blev såhär efter att man gjort IVF...ångrar den där skiten en del. Det ledde ju inte nånstanns heller så...
 
Vetekudden Sixten är på iaf!
 
Varit hos mamma och pappa å ätit lite påskmat för första gången på flera år. Mamma undrade om.jag druckit men nej, var sliten på morfinet för smärtan och lergigan!
 
Malin bor här igen! Jag har saknat henne å "Tompit" och har förklarat hur Malin ska vara mot mig om jag gör så.jag får spelet å vill kasta ut henne igen! Men det kommer inte hända!
 
Vi vill för övrigt önska alla en GLAD PÅSK!
 

Kommentarer
Akira Öken

Glad påsk och hoppas att imorgon blir en bättre dag!

2020-04-12 - 00:13:12
URL: http://akiraken.blogg.se/
Akira Öken

Glad påsk och hoppas att imorgon blir en bättre dag!

2020-04-12 - 00:14:13
URL: http://akiraken.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0