Det har vänt!

   2020-04-04 - 19:38:00
Min läkare insåg att situationen för mig blev för  akut och var på väg åt helt fel håll i allt för snabb takt!
Han satte in Lamotrigin som jag haft förr, men tog bort pga IVF 2018. Några dagar senare ökade han dosen snabbare än rekomenderat då jag fortfarande ville sluta leva! 2 dagar senare vaknade jag på morgonen och kände att något förändrats! Gnistan för att leva hade åter igen tänts och sakta men säkert kämpar jag mig nu åter en gång tillbaka till livet! 
Minnena på tidigare suicidalförsök, vilka självdkador som förr var utom kontroll har hängt som en våt filt av äckliga minnen men har nu lättat. Självskadorna från hammaren läker och så gör själen❤
 
 
Varit och lagt mer botox och fillers...det är konstigt att något sådant kan göra en så lycklig😁
 
Mys med bebis-Leo
 
 
Lyckan blev enorm idag då Andreas från SVR som tillsammans med Victor var med som stöd under hela vår procedur med Viltjourenterrorrn även gör ett inlägg bara till mig på fb, med den absolut vackraste musik jag vet! 
Gnossiene No.1
 
 

 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0