Kirurgisk studie

   2019-05-03 - 10:08:32
Halloj alla, idag har jag varit hos en jättehärlig professor på kirurgen. Det vi kom fram till är att jag antagligen kommer vara med i en kirurgisk studie i vinter där man går in och korrigerar min gastric bypass samt gör en "fortsättning" på den gamla operationen med ny teknik. Skräckblandad förtjusning, men kan jag rädda ETT djur från djurförsök så ställer jag upp! Förhoppningsvis skulle den nya operationen ge mig bättre livskvalitet fysiskt. Igår var vi på Valla med Stefan då han tidigare i veckan var dålig. Han skakade och frös, ville inte äta och bara som samt kräktes lite. Han verkar dock bra igen, och fick en del mediciner till magen då man ej hittade nåt speciellt som vanligt.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0