Vad vi gjorde för 2 veckor sedan

   2019-06-28 - 09:28:57
Halloj, nu äntligen ska jag berätta vad jag och Mange gjorde för 2 veckor sedan idag. Vi drog till Aten! Vi åkte ner på fredag morgon tillsammans med 7 tomma djurtransportsburar. Vi bodde i världens sötaste lägenhet mitt i stan som Petros äger. Petros är en oerhört rar liten man som samlar på "snowglobes" så han fick en från Sverige med en Dalahäst i. Så i Aten "under the shadow of the Phartenon" var vi hela helgen. Vi åt gott, geocachade, klappade djur, shoppade och hade mysigt som sjutton. På söndagen åkte vi tidigt med tunnelbanan till flygplatsen igen. På flygplatsen möte Panos och 2 andra upp oss från Grekiskagatuhundar och hjälpte till att checka in och bostad 6 hundar och 1 katt. (Katten Petra åkte med oss i kabinen.) Sen flög vi hem till Arlanda igen där djurens nya hussar och mattar spänt väntade. Precis denna procedur.som då jag tog emot min underbara Joey som då kom från Spanien. Jag återupplevde de 12 november 2002 där på plats! Allt gick supeesmooth och vi kommer göra det igen. Man kände sig lite som en superhero när vi kom med 3 vagnar staplade med burar med djur i och folk vände sig om efter oss. Vi kör lite bilder så får ni lixom lite mer feeling...
Sådär, håll tillgodo! Själv har jag nu varit hemma från jobbet 2 veckor och går på morfin och andra otäckheter då min rygg har ballat ur totalt.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0