2019 Sjukans år

   2019-08-27 - 21:49:25
I vintras hade jag ju influensan 3ggr på rad, i våras pajade ryggen deluxe och nu var jag på skiktröntgen i torsdags för att kolla upp om mina smärtor i magen är ett bråck i bukväggen/ljumsken eller vad det kan vara. Har ont och hoppas de hittar nåt så jag kan bli opererad och må bra! Hatar att dricka den där jädra kannan med kontrastvätska man får varje gång. Jag var iaf. Smart å tog med ett sugrör denna gång🤭
I helgen var vi på årets hundsemestern i Hjo. Många minnen från då vi var där på Joey-semester finns med under helgen. Det var kul och jag tror samtliga och såklart då hundarna är mer än nöjda också. De var helt slut efter tuffetåg-åkande, sandgrävande, korvätande, hinderhoppande och busande.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0