Försök till sabotage

   2018-02-24 - 09:06:00
Jag har en liten stalker sedan Missing People tiden. Sedan 2012 har hon och hennes anhängare ploppat upp för att försöka förstöra saker jag tar mig för. I somras började hon försöka sabba våra planer på eget viltrehab. Plötsligt rasade det in anmälningar till Länsstyrelsen också. Men polisen la ner det direkt och skrattade när jag pratade med honom. Tydligen har hon även varit på flera rehab och försökt jävlas. Hon har skickat runt mail till rehab med skitsnack, försökt med Mange när jag blockat henne osv. Lilla gumman, du kommer inte lyckas!😂 Nu väntar vi på slutgiltiga beslutet om tillståndet. Tröttsam människa som aldrig ger sig. Man tror man blivit av med henne å så plötsligt så ploppar hon upp igen. Övriga rehab jag samarbetar med anser dock att hon gjort bort sig rejält Nu! LS ser över hennes tillstånd nu ist. Då hon hellre motarbetar än samarbetar med övriga rehab vilket gör att hon inte är lämplig att ha tillstånd. Hon sa redan 2012 att hon vill vara mig och ha mitt liv...har det på print i Messenger tom. Och snart har jag fått nog på riktigt! Sådant hon pysslar med kan ge fängelse i 3 år. Igår fyllde mamma år GRATTIS BÄSTA Å FINASTE MAMMA😍
Jag har såna SUSHICRAVINGS! Dag dom natt, börjar undra varför😋

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0