Wet week

   2018-08-31 - 20:01:15
Den här veckan har det regnat rätt mycket, vi har flyttat på jobbet och Bobby slet bort en klo i lördags så han är lite ledsen i ögat än. Sista 2 dagarna har jag känt mig sjukt nere, haft rätt mkt ångest och ingenting har varit roligare än nåt annat. Tom. Varit inne på att byta jobb! Jobbet i sig är jättebra, roligt och så, men vissa andra faktorer stör väldigt mycket. Något har dykt upp av intresse för framtiden, ev. Får Mange jobba med det om det blir nåt tills vidare, och jag isf. Hoppar på lite längre fram. Det handlar alltså om "eget" som dykt upp nu lägligt tills M ska sluta där han är nu då det går dåligt för företaget. Droppen på moset ikväll var iaf när försäkringsbolaget till hundägaren till den hund som bet Stefan bara vill ersätta med drygt 2000kr för händelsen. Jag har överklagat. De anser jag borde vetat om riskerna att lämna dom hos dagmatte...Hur i helvete då? Hur fan skulle jag veta att hon tänkte ta dit andra hundar samtidigt? Nä jag ger mig fan inte! Å så vill jag hoppa fallskärm!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0