Hemfärd

   2017-11-17 - 05:24:00
 
 
 
Inatt blir det hemfärd!
Ska bli skönt faktiskt.
Måste få berätta om "Maidreamin" det i särklass roligaste på hela semestern. Hamnade på cafet med Japanskt tema. Allt det rosa, gosedjur och mys lockade mig såklart raka vägen i fällan😁
 
En liten maid kom fram och förklarade reglerna i detta wonderland! För att beställa var man tvungen att vara en "katt" där man gjorde en viss fest och säga "nja nja" annars skulle hon inte förstå vad vi ville.
Vi började med att tända ett magiskt ljus tillsammans som förtrollade mig och Magnus till prins och prinsessa sen kom kaninörona fram. Jag beställde en blueberry sour och mange en cappuccino och vi delade på en dessert. För varje sak som kom till bordet var vi tvugna att göra "spells" och det var massa hjärtan med armar och händer och japanska.
Sen kom en show mitt i allt! Alltså jag har fortfarande lite svårt att fatta vad det var som egentligen hände de därinne😁
 
Låter er kolla in lite bilder och missa inte detta när ni är i Bangkok!
 
 
 
Internet är lite trist så mer bilder kommer senare!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0