Min storebror

   2017-05-08 - 21:47:00
I morgon är det dags igen för inspelning!
 
Och idag väntade Bobban ivrigt på att "pappa" skulle komma hem så han fick visa sitt nya fina halsband som har samma färg som "pappas" bil
 
 
I helgen var "brorsan" och hans vänner här...skitroligt hade vi. Han cyklade från Linköping hit och hem igen dagen efter och en liten omväg på det till sin pappa för lunch...sjuk i huvudet!!! Blev ca 15 mil!

 Jag tycker om min "bror"!
 
Han är en kille min syrra var tillsammans med i tonåren och vi hängde väldigt mycket redan då. Han bodde med sin familj i huset jag sedan flyttade in i med mamma och pappa då dom köpte det och som Mange, Bobby och jag nu bor i. Han har beskyddat mig många ggr och är alltid så snäll! ..
Christian har alltid varit min storebror och världens bästa dessutom❤
Puss på det

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0