En mobil till död, sjukaste ever

   2017-03-20 - 22:37:00
Igår hände nåt jävligt sjukt!
Jag är ju rätt känd för att råka ut för konstiga sätt att förstöra mina mobiltelefoner på. Tex. Tappa i toan, badvattnet, backen, kokande makaroner...name it.
Igår var det så dags igen för min nu 11 månader gamla Samsung! Men ni kommer ju dö av skratt så håll i er...
 
JA VI KÖRDE ÖVER DEN MED BILEN!!!!
 
 
Okokok, lugna nu! Jag var ute och gick med Bobby och Mange hade tvättat min bil och plockade upp oss. När jag satte mig i bilen skramla nåt, Mange frågade vad det var å jag kollade ut och ryckte på axlarna. Tänkte det var bältet som slog emot så vi körde...10 meter innan jag insåg vad som ramlat ut! Hoppade ur bilen och sprang bort å plockade upp mobilen...å vi hade verkligen kört över den😂 SÅNT MAN LIXOM SKÄMTAT OM FÖRUT!
 
Fått ut en del på försäkringen så fick åka och köpa en ny igår kväll efter att Bobbys kalas var över.
Nu har jag en puderrosa samsung🤗
 
Kalas var ordet!
 
Han fick massa roliga och smaskiga paket och han var jättenöjd och lika trött efteråt.
 
Å nu ni...på fredag åker vi till Märsta och på Lördag vidare till Koh Samui på bröllopsresa!
 
See ya!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0