Vansinnesfärd till Roslagstull

   2017-07-21 - 22:02:00
I morse efter att ha vakat över lilla Sigge tog jag beslutet att vi inte kunde vänta längre om vi ville försöka få lilla Sigge att överleva! Kastade oss i bilen. Dock var inte CK Hemma på hela dagen, och LVH skulle iväg så testade djurens ö, utan framgång. Till slut skulle LVH invänta oss då vi redan var i sthlm men vi tog gemensamt beslut att Sigge akut måste till Roslagstull för vård!
Skyndade dit med honom och de gjorde allt de kunde, men han var alldeles för svag och orkade inte så de lär honom somna in. Så fruktansvärt sorgligt!
Mötte sedan upp djurambulansen som tog med Chappe till Victor på SVR för vidare hjälp. Ca 40 mil blev trippen på!
 
 
Åkte sedan hem, tomhet!
 
Varit på Jade och firat bröllopsdag x3 med familjen. Jättemysigt. Och det var då jag fick beskedet om Sigge också!
Sov gott älskade vän och Chappe, lycka till och bli nu bra i tån🐤🐿❤
 

Kommentarer
Shaniiia

jag är en ny bloggare skulle ni kunna kolla på min blogg, ge gärna tips.

2017-07-21 - 22:18:50
URL: http://shaniiia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0