Bye bye fatty gal

   2016-05-31 - 05:40:19
Igår ringde jag mitt gamla gym och bad dom göra klart slla papper för idag då jag återkommer för att börja träna igen😊 har saknat träningen, plugget är slut och lite mer fritid har uppdagats. Nu aka kockkulina bort igen och jag vet ju att jag kan. Brukar få beröm för mun snabbhet att bränna fett när jag drar igång.
 
Mamma opererades om igår, en del syresates inte som förväntat men detta gar mindre ingrepp som gått bra det med. Nu vill vi att hon ska bli frisk. 
Kanske ska åka till US i Linköping ikväll å hälsa på.
 
M.E.P. på jobbet😊
 
 
Jag har faktiskt oxå barn dom uppvsktar på mors dag ☺
 
Fakkin kompis Bobby hittade igår morse när jag skulle bada.
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0