Appleblossom

   2016-05-20 - 18:31:00
Tidigt i morse åkte Bobby och jag till mitt jobb för att åka med på Äppelblomsafari. Vi åkte i chefens minibuss ut bland odlingarna och fick se ca. Hälften av de 125ha som hör dit. Bobby satt verkligen KLISTRAD vid rutan som var i exakt lagom höjd för honom. Man dig att han tyckte det var jättespännande och han tittade ut konstant under hela turen som varade ca 30 min. 
Sen åkte vi hem å sov för att efter det dra på möte i stan med M.
 
Nu håller jag på att packa inför flytten, tvättar å väntar på att fota jobba hela helgen ☺

Kommentarer
josefine

ville bara kika in och önska en trevlig helg :D

Svar: Åååh vad gulligt.Tack detsamma
Kram
ninemile

2016-05-20 - 19:10:44
URL: http://www.livetivastrahamnen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0