Vovve på semester

   2016-07-25 - 16:04:00
 I förmiddags åkte Bobby på semester till Lönnas stuga vid havet. Han blev så jätteglad när Lönn kom så jag blev helt stum.
Blev tomt som fan å börja nästan grina men vet ju att han har det superroligt nu i en vecka😀
Själv grejar jag hemma. Försöker tvätta mig igenom allt från sonstorp. Är på maskin 4 för dagen av typ 20 som kan återstå. Vi vill eliminera att det sjuka satt sig i det vi tar hit.
Mange jobbar och jag har passat på att gå på byn ett varv. Men det är ju in i helvetet varmt så nu ligger jag o soffan igen med diegestivekex å saft å pustar. Vill inte va ute asså. .fyfan. men bra torkväder för tvätten, det är det i alla fall.
Klippte Bobby igår igen efter att ha byggt ett trimbord:) blev döbra att klippa honom där på. Skojade rygg och ben en hel del! Dock pajade trimmern när benen var kvar..så då åkte saxen fram. Skulle beställa en ny från Kina men ramlade in på Lidl förut å dom sålde såna som jag hade. 149 spänn...haha vilken slump och den var bra länge faktiskt.
 
Nu till nåt jag inte gillar alls/fobivarning:
-sand mellan tårna
-folk pillar med mina naglar
-kladd
-skitig disk
-skitiga sängkläder
-spindlar
-ta i äckliga matrester med händerna
-sjögräs
-svett
-OS
-grottor
 
De ni...kontra i kommentarerna 😊

Kommentarer
Systeryster

Skogsmyror
Gå på is (ej konstis)
Elstängsel

Svar: 😂
ninemile

2016-07-26 - 21:00:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0