Sjuk

   2016-07-22 - 07:09:00
Jag är sjukskriven.
Ingen längre period, men pga. Allt som varit i sommar med död, sjukdomar, 2x väldigt utdragen flytt, jobb, bröllop och annat så började min kropp stänga ner sakta men säkert. Vi ville stoppa det i tid och inte hamna i läget jag fastnade i 2011 då jag blev så dålig att både boendestöd kopplades in och minnesluckor mm. var grova.
Jobbet...upplever ingen förståelse för att det är mycket runt omkring vilket även det bidragit till att jag nu står här. Ska bli skönt då säsongen är över i september och nya spännande äventyr väntar.
Har inte ens orkat ta mig till min fristad-gymmet mer än någon gång.
Andra som inte varit där förstår omöjligen hur man påverkas av stress och att det är väldigt individuellt.
Ska bli skönt med en långresa med min underbara man i vinter☺ välbehövligt!

Annars rullar livet på så sakterliga.
Vårat nya hem blir fantastiskt.
Lite bilder...


 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0