Odin och bruna små pudlar

   2016-07-31 - 04:11:42
Måste berätta om igår natt. Jag har drömt väldigt mycket och väldigt störda drömmar senaste tiden. Vaknar dessutom vid 3 varje morgon.
 
 
Jag låg och petade på Mange å sa Jenny, Jenny....
När han fråga vad det var så börja ja peta honom i ansiktet. Han fråga vad jag gjorde och jag svarade att det var ju bruna små pudlar där.
-hem,  jaha vad gör dom där då? 
- Dom går omkring.
 
Sen började jag plocka i luften och Mange undrade igen...vad gör du?
-men de e ju bebisar! !!
-bebisar?
-ja myggbebisar 😂😂😂😂
 
 
Och NEJ jag tar inga skumma piller, jag trippar ändå...på livet kanske☺
 
Igår rulla vi förbi Rejmes i stan och fick en ny familjemedlem. En Ford Focus titanium 2016 som heter Odin och kommer om någon vecka. 
Det skumma är att jag senare insåg det var på dagen 3 år sedan jag sålde förra Forden, dvs cabben 😀 odds på det?!
 
 
Och så sist men INTE MINST...TADAAAAAAAA!!!
Vi har nu lämnat nycklarna till råttboet i Sonstorp 😀
Det känns så himla BRA!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0