Olycka, cancerceller och mobilgnat

   2016-01-30 - 19:49:00
Idag när jag åkte till jobbey så åkte M samtidigt. Efter en liten stund ringde han å hade kört av vägen. Fick sladd på nåt metallskit vi hittade som han kört på.
Satt sedan på akuten till typ 14. 
Men allt har gått bra och han har bara ont i nacken.
 
 
Och så har jag ju bråkat om mobilen med Sony aen 18 december. Dom vägrar fixa ett fel som typ varannan sony får idag men dom försöker få mig att betala 2600 spänn för nåt som inte ens behöver bytas.
 
Grejen är...displayen har släppt i tejpen som det så fint heter. En av sonys verkstäder säger hela displayen måste bytas, deras andra verkstad vill även byta baksidan????? 2600:- och då den har ett ytligt hack i ett hörn obs i plasten, inte display eller så...
Så säger dom min garanti är borta HAHAHA!
Tre oberoende verkstäder dömde dock ut min lur direkt som fabrikationsfel och alla sa samma sak...Sonys skärmar LOSSNAR hela tiden! Ett jättestort oroblem! 
Displayen har ju jävlats lite med...men testa å sätta en tejp över i kanten å nu funkar den skitbra...så frågan är...det kostar 300 spänn å bränna fast displayen med tejp igen...inget annat är det fel på!!!!! Ärendet ligger hos ARN nu. 
 
 
Sen kommer lite bilder på min slutmiddag i M2 projektet.
 
 
 På fredag ska jag på konisering å plocka bort lite cancerceller...kommer sitta fint...bebisplanerna har fått läggas på is...
 
Nu är det 100% mys och fortsatt planering inför 2 juli. 
 
Pussssss...

Kommentarer
Anonym

Kämpa kämpa kämpa!
Massa styrkekramar!

2016-01-31 - 10:29:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0