Tv-spels helg

   2016-02-07 - 22:48:00
Syrran å P har varit här på tv-spels helg. Skitroligt och nu har dom just åkt hem och vi landat i sängen.
Koniseringen i fredags gick ju jäkligt bra, men nu blöder det som satan. Får se om det slutar...P och M var så jävla fulla igår att "Urban" hamna utanför trappen å M höll på å svimma i morse hahaha jäkla amatörer!
Vi har ätit massa gott och myst, dock har liklukten kommit tillbaka, i vardagsrummet denna gång.
 
 
 
I morgon börjar min fjärde och sista praktikperiod, den blir på Vila i Norrköping. När jag sedan är åter i skolan så är det bara 5 veckor med slutprov kvar innan examen den 15 april.
Mange kommer inte att närvara då eftersom han åker 2 veckor till Thailand med jobbet och är borta just då.
 
Jag tror förresten att jag hittat THE ring! Ska prova den ev. I morgon. Diamanter ska re va;)
Bara 0,05 ct men såhär känns den super, klänningen är så gott som utvald och fortsättning följer.
 
 
 
Gonattpuss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0