Smärtrehabilitering

   2016-08-02 - 05:39:26
Nu tänker jag berätta lite om vad som sker omkring mig just nu. Jag kommer inom kort att påbörja ett program i smärtrehabilitering på smärtkliniken på US i Linköping.
De satte min diagnos "ehler dahnlos syndrom" (EDS) förra året vilket ger mig måttlig till svår smärta precis varje dag i mitt liv sedan över 20 år tillbaka.
Jag lever på starka Alvedon varje dag och skulle egentligen behöva starkare medel men pga. Vissa omständigheter är det Alvedon som gäller just nu.
Jag hoppas på att kunna få botox injektioner i käke och nacke, får se om detta ens är möjligt i min sits. Nej vi är inte med bebis!!!
Botox är som många vet ett nervgift och är mycket effektivt mot långvarig, svår smärta. Alltså så är det inget skönhetsingrepp jag vill göra. Det behöver jag inte 😉!
 
Idag tänkte jag lämna in bilen på 5 års service, 8 lakan går det på. BLEEEEH! 
Bobby är kvar på sin semester då vi insåg det inte är rätt för honom att komma hem till kaoset som råder innanför våra 4 väggar just nu med saker överallt. Hur ska HAN kunna ta sig fram när knappt vi gör det?! 
Men i morgon kommer han hem, no matter what för nu längtar jag verkligen ihjäl mig. Visst är han vacker mitt hjärta!?
 
 
Jag går igenom en period då jag tänker extra mycket på Joey. Jag vet inte varför men så är det. :(
Jag saknar honom något så fruktansvärt och kan inte förstå att det gått över 3 år utan honom vid min sida.
Gud vad du är älskad min underbara hund!!! ❤
 
Jag har under en lång period nu sökt Inga-May som fött upp Bobby då hon skulle ta valpar på en av vovvarna framåt hösten, men hon svarar inte vilket är väldigt olikt henne. Vet inte om något hänt?!
Ska försöka ringa henne idag.
Då Molle varit här en vecka och åkte hem märkte man tydligt hur Bobby deppade ihop. Ingenting var roligt längre:( vi har under en längre tid funderat på en lillebror till honom.
Ledsen vovve! 
 
Näää nu ska jag försöka sova någon timme innan bilservice. Jag vaknar alltid mellan 3-4 på morgnarna fast jag går å lägger mig 22-23 ibland. Inatt sov jag gott och vad händer? BRANDLARMET drar igång kl 03:02 😡
När allt dessutom visade sig vara lugnt i huset så kändes detta dumt och som om någon vill jävlas med mig.
 
Nä over n out
Puss
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0