ALVEDON

   2015-03-28 - 07:59:00
Jag tuggar Alvedon varenda dag pga. Reumatismen. Jag är glad å nöjd ändå för det mesta, men de som inte lever med kronisk smärta och är oförstående... Är helt enkelt...oförstående 😀
Jag får bara ta Alvedon nu eftersom starkare mediciner kan skada eventuella bebisar som.kan tänkas bli till.
 
Igår hade jag och Jennie lunchprojekt i plugget och det gick faktiskt galant!
 
 
Vi hade även avslut för Jimmy, ytterligare en ny glad kock ute på den växande arbetsmarknaden.
 
Åkte med Vändande transport tillbaka till Norrköping när jag kom hem och hittade ett nytt fodral till mobilen, och ett par helt underbara dojjor som Bobby lyckligt attackerade å åt upp påsen till..
😂
 
Asså den minen...den minen HAHAHA han dreglar tom! 
 
Idag ska det födelsedagsfiras pappa å syster i för och efterskott och i morrn ska jag på spa och Hotstone 😊

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0