PARAGRAFKNULLARE!

   2015-07-29 - 00:42:07
Jahopp, vaknade av att en av tjejerna tassade runt och inte kunde sova...nu ligger jag själv sömnlös istället och det verkar som om tioåringen somnade rätt fort!?!
Är världens monster 👹 antingen har jag världens i särklass värsta pms, eller så leker hormonerna nåt jävla tittut med mig av nån annan anledning! Jävligt jobbigt är det i vilket fall!!!
 
Fått veta att jag är på väg in i fas 3 vilket innebär att detta jävla kukland och dess paragrafknullare har bestämt att då får man minsann inte gå klart sina studier 😂
Detta fenomen har nu drabbat flera i min klass, och nu har det då blivit min tur.  Står i brevet att jag ska ringa min handläggare omgående,...... Bara för att jag skulle få veta att den jäveln är tillbaka från semestern då det isf. I princip redan är försent. INTELLIGENTA JÄVLA SVERIGE!!!!
 
Då tackade jag ju dessutom nej till ett jobberbjudande just pga. Att jag ville köra utbildningen klart innan...HAHA PATETISKT!!!
 
Börja en utbildning, känn att det är rätt...gå halva å bli utkastad igen för att i sin tur få gå nån jävla åtgärd istället!!!! FUCK YOU!!! Då tar ja min familj å lämnar landet!!!!!!
 
Dito
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0