ALANYA!

   2015-07-13 - 21:27:00
Efter att ha hamnat på Turkiets VIDRIGASTE hotell Lavinia då vi anlände klockan 5 i morse, fått andningssvårigheter pga. Skit i lägenheten, försökt slumra i receptionen och varit vakna 1.5 dygn för att vi inte kunnat nyttja vårt vidriga rum, varit på hamam och fått veta att vi i princip är handikappade och är i akut behov av deras jävla expertismassage under hela vistelsen för dyra pengar😂, hamnade vi efter procedur på Iris aparts...och bättre kunde vi inte få...sent omsides efter mat och middagslur började semestern 😊 dessutom insåg jag att snubben bredvid mig på flyget för helvete var min mag/tarmläkare 😂 han finns i närheten om krampen kommer.
 
Från....
 
 
 
Till...
 
 
 
Lite annat...
 

Kommentarer
Sarah

Haha najs o ha en läkare i närheten :P

Svar: Eller hur, hur grymt är inte det lixom 😉Alla var ju så oroliga för mig inför denna resa..
Å så sitter kungen av kramp bredvid lixom 😂 kram
ninemile

2015-07-13 - 21:38:26
URL: http://CheerSarah.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0